środa, 13 maja 2020

OLEJEK HERBACIANY w ogrodzie

 Jakiś czas temu pisałam o mojej walce z kędzierzawością mojej brzoskwinki. 

W ruch poszedł skrzyp, czosnek, cebula i inne ekologiczne cuda.


Wspomniałam również o tym, że do sporządzonej mikstury dodałam również olejek herbaciany. 

I to właśnie ON skutecznie wyleczył moją brzoskwinkę!

Jak działa olejek herbaciany?

Przede wszystkim ma działanie antybakteryjne, przeciw-wirusowe, dezynfekujące i co najważniejsze - antygrzybiczne. 


Kędzierzawość brzoskwiń wywołuje  grzyb Taphrina deformans z rodziny szpetczaków Taphrinomycetes, dlatego też zasadnym  i zrozumiałym jest - używanie olejku.

Olejek herbaciany skutecznie odstrasza krety i nornice. To jednak odkryłam zupełnie przypadkiem, jako następstwo opryskiwania drzewek i krzaczków.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Herbatka tymolowa